Friday 7 October 2011

aku tak tau nak tulis ape

asalamualaikummm
dak oncet kembali gan senyuman..


pagi ni tak tau la mimpi ape entah bagun awal-awal pagi lagi,celik-celik  mate je tterus tengok hp mane tau kot ade orang hantar masej..buka-buka tengok ada tiga mesej dari si dak kuzut(arie) hehehe...rase cam 1 kejutan elektrik,mungkin ini pemulaan untuk kehidupan baru untuk kita.zZZzAaaZzz...
not easy to forget someone,but easy to forgive and that the best way for us not to bear a grudge.soothe the heart and freedom your minds.
tengah hari yang agak membosan kan,coz sume orang balik kampung,yang tinggal aku,momoi,acu aje...cmfm hari minggu ni hari yang membosankan untuk kami-kami..tapi tak tau la kot besok-besok ade perancangan y xmembosankan..emmmmmmmm tegah2 best dok mengelamun tibe-tibe dapat satu coll,dengar2 sore pmpuan aihhh cuak gak la sape yang coll n kerekk je ty...rupe-rupenye mmbe school lame aku heheh ingat agi dowg kat dak oncet ni kan...upenye die dapat coll free besday abg die..hmmm law xda coll free hampeh nak coll kan..tapi thanks gak r coz masih ingt saye yang comel ny hahahahah(perasan aihhh)..sembang punye sembang..die cite sal mmbe kelas keteowg dulu dah kawin..dah dapat anak pun..knp aku tak tau..mokkkkkkkkkkkkk aku ase aku terkene kejutan elektrik kali kedua..fuhhhhh ramai benar mmbe2 yang dah kawin..huhuh sedih2 aku nak kawinnn juga...tapi xde calon2 y leh buat jadi husbnd...:( :( :( ....dalm2 kesedihan aku tumpang happy gak la kn,mungkin jodoh dowg awl..mane tau kot-kot jodoh aku akn datang hehehe gataiii aihhh...yang penting skaunk capai dulu cita-cita hahah...ZzzZaAAaaazzzZzz...
k malas dah la tulis panjang2...
nak off9 dah..nak teriak puas2,
hahahah guraw je hehehe
xde makne la nak teriak2 ny...




No comments:

Post a Comment