Thursday 13 October 2011

terbang!!

asalamualaikumm..

terbang!!!haha ape kene mngena gan cerita yang aku nak cerita skaunk????
sbenarnya tajuk terbang ni tak de kene mengena gan cerita yang aku nak cerita skaunk....
sebenarnye aku gah marah ny..haiiyaaa.....
haa ny muka aku gah geram ni...hahaha still cute yeedakk
memey aku ni perasan banyak but ada aku kesah..hahahah

ni aku nak story ckit ketidak puas haty an kt sowg jantan y bername arie!!!eeeee sumpah aku geram gan die,die punya ayt2 n kate2 sumpah menusuk habis jantung,paru2 n segala usus aku!!ayat die cikit ag macam PUKIMAK!!!!die tak habis2 mesej nak sakitkan hati aku,aku gan die dah takde pape tp perlu ke die masih nk kongkong hidop aku,xboleh kawan gn mane2 budak laki la aihhh..nak kuar p mane2 pun kene cita..sampai aku nak berak pun kene bagi tw die..mokkkkk fuhhhh aku dah ase cam jadi bini die dah nak control aku sampi mcm tu sekali....die nak aku jujur,k aku dah se habis jujur tp bile aku jujur die pulak tak boleh terima kenyataan WTFUCKKKK!!!!!bile tanya sayang aku tak..tak nak ngaku huhuhu

macam pagi tadi die mesej aku...so aku jujur r gan die yang aku ade kawan gn sowg budak laki ny sbnrnya aku ramai je kawan..but salah sowg budak ny name die ****** dak poli gak...n aku gan bendul nye pun jujur la yang cakap budak tu minta cple hehehe tp xpnh ag lam hati ny nak trima kat cpe2 cz aku masih xjumpe y tol2 boleh jage aku n ikhlass trima kite ny(bende soh aku jujur memey aku habis jujur r)..kowang nak tw si arie ny dgr aku ckp mcm tu terus die jadi moroyan umpama buasir kt punggung yang tak putus(sakitt tuuu) hahahah..sampi die maki2 aku mcm2...ckp aku ni pmpuan sial la...habis madu sepah dibuang laa..arhhhh mcm aku lak yang dah ambik madu diee puuiiiii....cyess die dah moroyan sgt..so aku trus senyap die msj aku malas nak rplay...bile tak rplay die ag bertambah moroyan dok maki2 hamun aku...so sian gak laa..bile die maki aku,aku pun maki r die balik...same2 dah moroyan...sampaikan rantai yang die bagi kt aku die minta balik..PERHHhhh memey buruk siku si arie ny..dh bagi minta balik puiiii.....sampai ugut2 aku..arie2...

bile malmnye dlm jam 21:00pm
tuttttt 1 mesej dtrima dripada arie ucuk(nme y save lam fon)
arie ucuk :nnti eyka dtg cini aww cz arie nak bagi satu barang @hadiah kt eyka
eyka :hadiah ape r???kang bile dah bagi minta pulak bek tak payah
arie ucuk :tak la ny hadiah untuk eyka..dtg cny erk (aduhh manje gak arie ny hahaha)
eyka :emm insyaalllah..nak ke jumpe budak jahat ny..(sje je jual mahal ckit)
arie ucuk :spe ckp die jahat
eyka :habis tadi dok msj merapu merabannn pe bnda
arie ucuk :eka pikir la sendiri..bertaun arie kenal eka..n  eka bolh layan laki len sampi laki yg ad ajak cple..sape tak sakit haty..(hahahah tau pun jelouse aku cume berkawan aihh)
=smpi cny je..malass r aku rplay...kang bertambah merapu merapan mamat ny...
rantai yang aku pakai ny la yang die nak balik eeeee buruk kan perangaii die..dah bagi minta balik tuiiituuuiii
muka budak yang tak makan saman..marah macam mane punn buatttt bodohh je....eeee muke minta lempang si arie niii....
=memey ade ag syg kt die but perangai die ny teruk sgt suke marah2 aku...suke control aku huhhh n suke tuduh macam2.....cukup la 3 taun kite knl...aku dah masak gile2 gn ko arie oiiii :p

No comments:

Post a Comment