Wednesday 14 December 2011

asalamualaikum..

Penantian hari demi hari..malam yang agak suram huhhh...busannyee yang tinggal aku and my sis..my sis lak tido je keje..aku nk mnyembng pn tak taw nk nyembng gn cpe tak kn nk nyembang gn kusi-kusi and meja-meja*nampak sangat kebodohan tu*kemarin aku tdo agak awl juge lh entah nape ase mcm tak bape larat.punye syok tido..

tibe-tibe aku ase ade mcm benda tindih aku hanye tuhan tau aku ase dh mcm tak boleh nak nafas sumpah aku ase mcm ade bnda pelok aku nak buka mate tp aku tak berani*mati la aku kali ni*aku kuatkan hti bace ayat2 yang aku ingt*ingt aku tak reti hahah*aku bace sekuat haty aku tp akak aku cakap die tak dgr pon hahah..tapi aku ase dah kuat...lame-lame makin oky amin2...setiap kali aku dtg umh akak aku n tido kat bilik ny cmfm sllu jadi..mungkin sb bilik ny xde owg duduk...biase la umah ny akak n hsbnd die je so bnyk bilik xdguna..tp haritu ag syokk cz aku dgr bunyi sore haaaaaa kt tpi tlinga aku ciittt pastu ase kne tindih...haru2...

so semlm sehari aku tak tido..entah bukan takut*hhaah cover2 tak nak mngaku tu*t...so aku dok depan tb n ngadap tb je 24jam...xde cte best aku layan novel..pas bosan ngadap novel aku ngadap tb balik..huhuh nsib ade cte best2..sampi la ke pagi..bile sume dh bgun..hahah ny time aku lak tido...



No comments:

Post a Comment