Wednesday 23 November 2011

umpama kere kne cucuk bontot !!!

asalamualaikum..

tajuk diatass ny sje2 je bagi kowg tertanye2 pekene mngena gn pe yang aku nak cite skaunk ny....aku ny bukan tujuan nak mengaibkan owg tp aku bengang la kan tibe2 ade owg cam xpueh hati gan aku ny...dah xpuas aty bukan nk face 2 face....mcm ade due owg hamba allah ny...aku tak taw pe masalah kowg...knp kowg trase ke gan status2 yang aku tulis kt FB tu erk...lw terasaaa CEDOK... 
terus terang aku ckp memey aku tujukan kt seseowg...mmg aku xpuas haty cz aku tgk cptnye die bertukar watak...dari yang bertudung trus hilang tudung..WHAT????mmg aku xlayak untuk tgur cz aku pn xbertudung...but aku pelik laaa knp tiba2 die brubah???
k senang ckp lw xnk pakai tudung xpyah pakai tudung terus ok tak payah HIPOKRIT!!! ini tak waktu siang pakai tudung tp waktu malam buka tudung..coiiii benci2..

situasi 1

 kpada due owg hamba allah ny yang baik suciny..kowg sepatotnye nasihat....kpda yg si pmpuan..kmu sbagai akak yg smbahyang 5 waktu pnuh hehe :) :) spatotnye bgi la teguran...n pade si lelaki kamu law betul2 nak wt si GF tu wt BINI xkn die yg bertudung slame ny kmu soh die tanggalkn tudung..isyhhh2....lain laa lw nak wt utk SEDAPPPP je....hahah...kt sini je kite blh menilai la laki yang tol2 nak kt kite or nak main2 kn kite...PIKIRRRRRRRRRRR!! wahai kaum hawa...law ase ase some one xpuas aty meh berface 2 face gan sye oky :) :)

situasi 2


ni comen hehe :p...situasi 2 ny aku xberany comen cz tuttttttttt heheh :) :)
"cuk bt la ape cuk na bt pon syg..t lau sy ta selesa sy gtau la."
buat pe erk??heheh men tetek ka???awww mcm ny upenye perangai pmpuan y semayng pnuh ny..hahaha
masyaallah sweet sgt aihh..tp cm sangap pun ade gk huhu..xpe lah biaq la..asl dowg bhagia..:) :)

p/s: mmg aku ny xle baik ne n xlyk pun ckp kt owg mcm ny..but lw lh nak dkt akhir2 zaman ny lw lh kite ny nk berubah la kn...urmm enth la nk ckp pe..kng ade ramai yang mrh lk.hhuhu

No comments:

Post a Comment