Friday 7 October 2011

aku benci orang yang berfikiran kolot!!puiihh

asalamualaikum..

salah ke kalau orang itu tak bertudung???n salah ke kalau orang yang tak bertudung try tok bertudung??salah ke kalau orang itu bertindik??salah ke kalau orang itu ramai kawan same ade boy or gurlzZ??what happened???hahaha...kite try untuk jadi diri kite yang sebenar tapi orang ckap kte ny hpokrit...Damn r!!!! aku tak kesah la kalau ade orang yang ikhlas nak tegur aku,aku hormat...masalahnye yg tgur pn xcukup kain..aihhhh dah la  tu bajet good-gooddd...memey la sebelom ny aku tak bertudung but aku try la gak tok bertudung walaupun tak sempurna but x payah nak dog-dog sangat la hahaha....bertindik???memey aku bertindik,sje2 stly..tu pn aku just tindik kat hidung bukan kat tetek,kt pusat or kat tutt..sume orang ade wat salah,but uuooolllllllssss tak yah nak think negetif sangat la kan....jagan nak fikir guRlsz y bertindik ny sume jahat2 sosial2...opSSSss anda silap....berkawan????ermm rasenye tak salah kalau kite ramai kawan.. memey la kalau kite ny gurlsZ n ramai mmbe boys cmfm ramai yang fikir bukan2..aihhh plss dont kolot2 sangat...tak kan nak berkawan pun susah???kalau macam tu bek bina rumah lam hutan kawan gan beruk,babi,rimaw,tenuk sume tu aihhh....nak wat macam ne kn bukan aku xnk kawan gn gurls2 but ramai sgt la gurls y kerek2....aku cume kenal mmbe gurls mmbe umah aku je la...tu pn dah kire Oky...aku bkn jenis hporit gurls..aku memey dari zaman jahiliah lagi memey stly aku macam ny..aku bikan jenis ikut orang,aku ikut diri aku sndiri..pe yang aku rase teringin nak wt aku try wt,,but bukan yang negetif la..now aku try tok bertudung kire oky la tu..bkan mcm sesetengah tu...ramai sangat aku tengok yang culture shock..dulu bertudung tpi haritu bile jumpe dah hilang tudung..cam babi aihh....macam sowg mmbe aku ny dulu memey sentiase tudung lekat kt kepale,solat,bile nampak aku pakai xcukup kain selalu berceramah kat aku....tpi bile die dah smbung stdy n jauh dari fmly habis punah ranah...hancur berkecai...aritu aku jumpe die makkoiiii rambut yang dah macam mee meggi pun dah bertukar lurus..fuck aihhh tudung jagan ckap r kan...now fuhh dressup pn dh kalahkan aku...dah pandai pakai yang xcukup kain....hmm dulu seingt aku die la y ustazah..haha cyess ase nak SHOOT je muke die bile aku jumpe die haritu..depan fmly masih pakai sopan tapi bile jumpe aku kt luar hmmm yang sopan2 tu dah hilang...HAhhhh orang yang jenis macam ni la bwu boleh dikatekan hpokritt ..aku bukan nak aibkn die but nak berkongsi je..jagan salah anggap pmpuan y xtudung jahat n pmpuan y bertudung tu suci...
klah aku malas nak tulis panjng2..wat panass je

No comments:

Post a Comment