Wednesday 26 October 2011

BERTUDUNG TAPI BERBOGEL

asalamualaikum...
ariny nak tulis N3 pendek bab tajuk diatas huhuhu.....
rase-rase bende ny dah biase pade zaman sekaunk but aku saje-saje nak tulis gak sal topik ny cz aku tak pueh hati hehe :) :) ..
sebelom uuuoollsss nak sembur aku,aku nak tegaskan disini kpada sume adik2,akak2,n macik2 yang pakai tudung supaya jangan terasa ape yang aku nak taip di blog ni.sb aku tlis dari ape yang aku nampak di setiap hari aku..so arap maap jika ade yang terasa..aku pun perempuan so takkan aku nak jatuhkan maruah perempan n disini gak aku nak cakap tak sume gurls pakai tudung gedik...

Macam ni citenye..kadang-kaandang aku tak faham la dengan perangai perempuan pakai tudung ni,adakah niat mereka bertudung itu ikhlas dari hati or disini ade beberapa jenis sebab mereka bertudung...

  • mak bapak paksa untuk pakai supaya tutup aurat.
  • memang beliau muslimah sejati n ingin menutp aurat
  • rambut afro/meggi/xcantik dan muka akan nmpakhorror lau tak pakai tudung
  • genetik faktor yang rambut dari azali memang sedikit
  • pakai tudung just nak nampak alim dan mulia di depan laki but sebaliknye perangai hnya than taw,,masyaallahhhhhh
sepanjang aku hidop 20 tahn ny..macam2 dah aku kenal,nampk...bukan pe aku tgk skaunk ramai yang pakai tudung just syarat..but not ikhlas...huhhhhh sedih gak la....tapi masyarakat lebih pandang mulia pade gurls yang bertudung dri yang tak bertudung..hhhh enth pe la kelebihannye....

sebenarnye banyak je aku nak mencarut-mencarut...but malas la kan...kang aku dituduh mengutuk kaum sendiri....kat bawah ny ade la cikit2 pic smber ehsan dari google....saje2 untuk mencuci mate :) :)

no coment...pikir2 lah

ny lah pmpuan zaman sekaunk..depan mak bapak baek pakai tudung,belakng2 ciom molot..puiii cekam!!!
minah2 kilang skaunk pun Hot-hot..huhhu
 hahaha pikir sndiri la..sumpah bek bogel je


p/s pade kaum hawa fikir lah.....kite pakai tudung ni biar lah ikhlas k....tak mau la mcm pic2 kat atas ny..hudoh aihhh tengok....jijik pn ade....nak kaki-kaki kan pun ade gak hahahah but sume ny kerja allah die lbh hak mnentukan yang mane elok..(ceeewwaaahhh dah mcm ustazah lak aku) 


No comments:

Post a Comment