Saturday 8 October 2011

asalamualaikum..

ermm bosan dah tahap nazak ny..ape pun tak boleh-ape pun tak boleh.....
nak keluar hujan lak lebat ): *
so dok umah je la..dah macam owg gilo moroyan pon ade ny....
kalau la dalam umah ny ade rock climbing kan best...boleh men panjat2..
so dalam2 kebosanan hanya mmpu berFB je la huaaa.....
tgh2 berFB tbe ade terbace satu cite ny...

Andai Itu yang Berlaku . .

Gf : Kita main satu game nak tak ?
Bf : Game apa ?
Gf : Macam ni , esok awak tak payah contact saya . Maksudnya tak payah text call or apa apa yng berkaitan lah . Saya pun buat mcam tu dekat awak okay ? Kita tegok siapa menang..
Bf : Okay !

Esoknya , si Bf terpaksa lah tahan rindu dekat Gf . Mengenangkan yang ni satu permintaan , si Bf cuba kuatkan hati .

Keesokkan harinya , si Bf call si Gf . Tapi tak dijawab . So si Bf pergi dekat rumah Gf dia . Di luar ruma ,ramai orang . Dia mula rasa pelik then trus masuk ke ruma . Sekujur tubuh terbaring kaku di tangga ruma . Dan tubuh tu adalah jasad si Gf yang dah meninggal . Mak si Gf pun bagi surat dekat BF .
Surat yang bertulis :

Sayang , semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya . Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya . Love you ♥

** :( kalau la kita ditmpat ni skaunk pe la perasaan kan...sedih kot....die shari tak mesej pon dah ase cm kelam kelibut dibuatnye...

No comments:

Post a Comment