Friday 7 October 2011

kesunyian &kesayuan

asalamualaikum...
jam dah menunjukkan pukul 1.31 pagi...tapi mate ni masih xboleh nak melelapkan..terasa bosan sesangat.Si moi sepet lak tinggalkan aku kesunyian kat umah usang ny,aduhhh mentang2 esok die nak pegi teman mak mentua die g KL hantar adik iparnye sambung stady segi kolej..hmm :( :(....Si acu lak aihhhh dok lam bilik die gah membelek pe entah...aku kat bilik aku yang dah macam tempat dobi je bersepah..aihhhh malasnye nak kemas...Dalam kebosanan ny nasib baik lah ad si kuzut y menemani aku mesej haha walaupun mesej tapi aku ase die dekat gan aku..hehehe....sambil dok mesej gan die,sambil tu aku dok menelakah NOVEL,entah sejak bile lak aku ni minat bace bende2 macam ny..tpi bile aku terbace novel yang bertajuk FATIMAH FATTY,fuhh ase macam best lak..huhuhuh,sambil tu boleh menghilangkan kebowinkngan tahap babi ni....
 SINOPSIS
Salahkah saya gemuk?
Tidak layakkah orang berbadan gemuk, gebu dan gempal berjaya? Tidak adil bukan seseorang itu dinilai dengan rupa fizikalnya?
Saya Fatimah.Saya Fatimah yang berbadan gemuk namun bercita-cita tinggi bagi berjaya.
Saya mahu menjadi seorang jurufoto yang berjaya seperti Annie Leibovitz dan saya juga mahu kurus!
Ya.
K.U.R.U.S
Kurus.
Dan, saya yakin mampu mencapainya! 
muke yg tahap bowink la ny...^_^

No comments:

Post a Comment